Svatební agentura a svatební koordinátor

S Petrou ze svatební agentury Easy Wedding jsme pro Vás připravili odpovědi na otázky, jestli a kdy potřebujete svatebního koordinátora a jaký je rozdíl mezi svatební agenturou a svatebním koordinátorem. Mimo jiné sdílíme taky naše zkušenosti ze svateb, některé vtipné a jiné zas méně vtipné.

Celou epizodu můžeš vidět na YouTube: https://www.youtube.com/@desartcz

Svatební agentura Easy Wedding

Když se řekne Easy Wedding… svatební agentura a půjčovna svatebních dekorací působící hlavně na Moravě, aktivně od roku 2004. Více než 550 zrealizovaných svateb, koordinací a obřadů, ale i narozeninových a společenských akcí na klíč.  Dekorace obchodních prostor, večírků, narozenin, ale hlavně svateb.

 

A co můžete očekávat?

  • Schůzky můžeme přizpůsobit vašemu volnému času. Schůzka je zdarma, trvá přibližně 2 hodiny a je potřeba se objednat předem 
    Nemusíte dlouze hledat svatební místa, najdeme Vám to vhodné právě pro Vás, ověříme volný termín, zjistíme podmínky pronájmu a navrhneme dekoraci prostor, styl svatby, atd.
  • Dekorace svateb a večírků je naše primární záležitost. Veškeré návrhy a realizace si děláme samy, máme vlastní půjčovnu dekorací.
  • Květiny zajišťujeme částečně samy nebo v kombinaci se zkušenými floristy
  • Fotograf, kameraman, vizážistka, cukrářka, hudba … prostě všechny další dodavatele Vám zajistíme a Vy nemusíte číst stovky recenzí, neboť co člověk, to jiný názor. U nás si vyberete. 
  • Chcete ochutnat sweetbar? Umíme, zařídíme.
  • Koordinace – jeden z nejdůležitějších bodů svatby. Vysvětlíme, proč je tak důležitý. Nedejte na řeči typu „Já jsem si svatbu dělala sama a bylo to super“ .
  • Každá svatba je naprosto jiná, neboť skladba hostů je různá. Pokud je vás více než 30 a chcete si svou svatbu užít bez stresu, nestresovat ani své blízké, je koordinace na místě. Věřte, že víme o čem mluvíme. Podrobnosti Vám rády sdělíme na schůzce.

Vy se sami rozhodnete, zda chcete obřad nebo celou svatbu jen přichystat a naistalovat dekorace, nebo zda opravdu chcete i tu důležitou část – její hladký průběh.

 

Nakonec vše nabalíme, přivezeme, nazdobíme, zkoordinujeme a druhý den uklidíme a odvezeme.

Vykouzlíme Vám neopakovatelné momenty Vašeho vysněného dne.

 

Petra, zkušená koordinátorka, která pracuje v oboru již 19 let, se postará o vše od začátku až do konce svatby. Je Vám plně k dispozici a můžete s ní konzultovat Vaše požadavky, přání. Navrhne Vám celkovou představu svatby, harmonogram a samozřejmě pracuje s rozpočtem tak, aby efekt byl co největší. Vzhledem k tomu, že má blízko i k módě, osobně poradí a doporučí vhodné dodavatele obleků na míru a doporučí svatební salony. Na většině svateb je stále osobně přítomna.

 

Lucie je expert na veškeré formality, potřebné dokumenty, pronájmy. V oboru pracuje již 14 let. Je šikovná i jako floristka a společně s dalšími z týmu zařídí všechny kytice a květinové dekorace dle plánu.

 

„Každé svatbě se pečlivě věnujeme na 100% a tvoříme každému originál „na klíč“. Za přípravami je mnoho hodin práce a řešení neočekávatelných situací a detailů, které snoubenci ani nemohou očekávat. Snažíme se, abychom na svatbě působily jako nenápadný element, ale aby naše práce zanechala viditelné stopy. Svěřte své sny do našich rukou a my Vás nezklameme. Za dlouholetou práci mluví naše výsledky a recenze.“

Celou epizodu najdeš zde:

Pro členy HeroHero: Sleva 10-15% (Svatební dekorace a individuální sleva na koordinaci)